MomsofSea ayy nstdeki kızlar peki? Hastanedeki herşeyden memnunum ama o nstdekilerin küfür eder gibi bakışları zorla gelmişiz gibi tavırları, zaten tekiz içerde bide dayak yicek gibi muamele görüyoruz hamileyiz hassasız az daha güleryüz olsaydı keşke orda da , hastane dört dörtlük olurdu