benkosarim normal doğuma yönlendirmeye çalışmaları çok iyi aslında özelde hep sezeryana yönlendirme var çünlkü, bende emine hocaya gidiyorum ne istersem ona tamam diyor diretmiyor normal yap diye , ama normalde yapabilirsin diyo bu yüzden vicdan azabı çekiyorum normal denemeden sezeryan istediğim için