Ceyda76 Neglib benim bel ağrım çok yoğun var ama canım tatlı hıc degıl kafam zonkluyor aman olacak heralde dıyom .Goguslerım çok şiştı hassaslaştı hafıfte adet ağrısı ıste
Ceyda76 Neglib ıc kısmında süt bezleri var ya oralar sertleşti artık normal penye falan mı taksam diye düşünüyorum ılk zamanlar büyüyormuş
Mervetnl Ceyda76 ben pentiden yeni aldım flex mi flexy mi ne modeli. Dik tutan ama sıfır destek olan bir iç çamaşırı isterseniz bir bakın 😇
Ceyda76 Neglib bakacağız şu ılk sısleri atlatalım da suan aklım keselerde pazartesi akşam tekrar test verecegım
Neglib Ceyda76 büyük ihtimal ikizdir canım seninki ama benim ilki ikizdi 10. Günü test verdim değerim 970 çıkmıştı
Ceyda76 Neglib bakalım cnm yarında test vereyim kadın doğum doktorumda bu sehrın dışında onla görüştüm gıdecegım ona bu hafta
Ceyda76 Neglib keseyı görmeden bısey dıyemem dedi 11gun vermıstım kanı 2000olunca keseye bakmaya çağırıyor yarın tekrar vercm artış var mı dıye
Mervetnl Prensesdiana benimde hiç lekelenmem olmadı yerleşme döneminde ama 9-10. Gün aşırı bel ağrısı yaşadım regl olucam sandım ama 17 haftalık gebeyim şu an. @Esku umudunuzu yitirmeyin hayırlısıysa olsun inşallah 🙏🏻🌸
Ceyda76 Mervetnl bakayım ona canım çok sağolun ıhtıyacım olacak bu süreçte bellı kı desteklı demırlı olanlar aşırı skıyor ya