Busegul01 Ceyda76 Esku Kızlar eğer çatlatma iğnesi olduysanız Ovitrelle o etki yapıyor betaya diğer ilaçlar yada iğneler yapmıyor 🥰
1072PINAR Esku Canım dinlenmene bak Adet ağrısı gibi ben de de olmuştu uzandigim zaman bir süre sonra geçiyordu.hiç umudunu kaybetme.Rabbim büyüktür insAllah güzel haberini alırsın.
Ceyda76 Neglib kaçıncı günün bugün senin bıde herkeste farklı oluyor ağrıya sızıya bakma adetın geçsin ona bak eğer duzenlı oluyorsan
Esku Neglib belirti aramayın diyorlar hep canım inşaAllah pozitifi görürürüz. Ben yarın yapmayı düşünüyorum canım