Esku ağrı olması normal bendede regl ağrısı olmuştu ama lekelenme o dönemde olmadı bende hiç, ama herkese göre değişiyor, doktoruna mutlaka görüş bazen kan sulandırıcılar yapabiliyor bende 6.haftada olmuştu coraspin kestik düzeldi, sonea yine oldu fitili kestik sonra yine oldu progestan iğneyi kestik düzeldi 😂 ilaçlardan kaynaklıda olabiliyor ama mutlaka görüş ihmal etme canım. Kan testi ne zaman vereceksin
10.gün belli oluyor aslında ben 10.günde öğrenmiştim