NM_mom konusamiyorsan hikaye oku 😉 öyle öyle alışıyorsun. Bir bakmışsın ki muhabbet almış gitmiş 😄 24+4 olduk bilmiyorum nasıl oluyor ama oturup konuşmaya başlayınca bı vuruyor ki benim oğlan 🧿🧿🧿🥰🥰🥰 oy annesi kurban olsun. Bir de şarkımız var. Benim sesim çok kötü ama ben söylüyorum o oynuyor…. Bu mutluluğu çocuğum yaşasın diye değil ben doya doya mutlu olmak için yapıyorum. Bak söyle soyleyim ennnn büyük terapi 🙏🙏🍀🍀🍀 ve senin canın kanın ,senin gen huy illaki. O yüzden ki belki diyorum beni dünyada ennn iyi anlayacak olan o olcak inşallah 🙏 konuş… Eennnn çok sana iyi gelcek…