NM_mom ben 35 haftalık gebeyim eşim uyanınca günaydın kıZım der sever işten gelir konusur karsında ona cevap veren biri var gibi hatta beni çekiştiriyor kızına 😝 artık babasının sesini duyar duymaz tepki veriyor çok şaşırıyorum resmen babasının sesini duyunca içerde dans ediyor sanki tanıyorlarmış zaten artık alışıyorlarmış aynı sese doğunca da o sesi arıyorlarmış yani demem o ki konususm tanısıN sizi dogunca sesinizle huZur bulsun nasılsın naptın bugün ya sadece sesinizi duysun işte :)