NM_mom ben de kesinlikle konuşuyorum 27+3 teyiz. Onunla konuştuğum zaman tepki veriyor, özellikle babası konuştuğu zaman hemen hareketleniyor sanki babacim seni seviyorum,seninle konuşmayı çok seviyorum dercesine. İşim olmadığı zaman bütün gün oğlumla konuşuyorum onu sevdiğimizi ne kadar şanslı olduğunu onun çok seven bir aileye geleceğini hep anlatıyorum. Anne karnında bebekle konuşmanın onemli olduğunu dusunenlerdenim