NM_mom herseyi hissedip duyuyorlar ozellıkle anne baba çok önemli sabah babamızı ise gecırırken konuşuyoruz günaydınlasıyoruz, şükür edıyoruz uyandığımız için kuran ve müzik dinletıyorum yemek yaparken içine ne koyduğumu söylüyorum 😅çünkü o benim en yakın arkadaşım oldu🫶herkese abartı gelebilir ama ben 12.haftadan beri öyle yapıyorum şarkı soyleyınce tepki verıyo çünkü 35.haftamızdayız oglusumla😻💙