Gulsengulsen NM_mom evet bana da geliyor ama brn derslerimde güvenli bağlamanın anne karnında başladığını bildiğim için ara ara konuşuyorum. Konuşmak zararlı maddelerden korumak gibi güvenli bağlanmaya adım anne karnında başlıyor.
Dilyara NM_mom 20 haftalık olduk, ara sıra konuşuyoruz eşimle. Oğlumuz olacağı için eşim maç izlerken hadi oğlum sende izle diyo bak gol atamiyorlar diyo😂😅
Gulsumdamla NM_mom ben kötü sesimle şarkı söylüyorum sohbet ediyorum ve tepki de veriyor 🤣🤣🤣evde tekim ve arkadaş belledim şimdiden kendime
findiklibadem NM_mom konuşmadım hiç ama konuşmak lazımmış bana tuhaf geliyo bi çıksın hiç susmucam kızımla hep konuşcam kendimi çıkmasına hazırlıyorum:D
Rafaelli 27+2 haftamızdayız, evet konuşuyorum, buyuyunce boyle ol şoyle ol dıye anlatıyorum şarkı dınletıyorum tepkıde alıyorum, cok guzel cok heyecanlı bır duygu😍😍her kese nasıp olur İnşAllah😘
Nis NM_mom konuşmuyorum ilkindede öyleydi 😂 ama selavat cekip karnımı oksuyorum cocuklar sakin ılımlı oluyor siddetle tavsiye
Canan-Uraz NM_mom benim ikinci gebeliğim konuşmaya fırsatım olmuyo pek. Ama o bize kulak misafiri oluyodur tabi 😂
Annesininportakali53 NM_mom konuşmama gerek kalmıyor anne ben burdayım diyor 🤣 hiç durmuyor göbeğim durmadan sağa sola kayıyor sarsılıyor açıkçası öyle konuşmuyorum arada karnımı seviyorum yalnız konuşunca bir garip hissediyorum eşim işten gelince konuşuyor zaten o konuştuğu an bizim bebek karnımdan çıkacak gibi oluyor o sırada bende konuşuyorum birlikte seviyoruz 😍🧡bu arada 32 haftalığım
Zumraninannesi06 NM_mom Sen konuştukça öyle güzel tepkiler verecek ki sende şaşıracaksın. 31+2’deym deli gibi konuşuyorum 😅
eylulicten NM_mom konusuyorum tabi canim kizim erken gelme zamaninda gel beni sensiz birakma saglikli ol seni cok sevdigimizi unutma diye seviyorum tekme atiyor duyuyor. Annenin sesini duyuyor en cok zaten 🌺
Buseufuk1531 NM_mom ay valla bende aynı durumdayım 😂Arada bi abucuuuuuu abuuccuu bebeğim benim diyorum o kadar
bsrydnn NM_mom 30. haftaya kadar sadece elimle seviyordum karnımı ama sonrasında ya Allah diyip başladım 😁 ailemizi , kedilerimizi, evimizi tanıtıyorum aldıgımız kıyafetleri karnıma tutup kendi çapımda gösteriyorum. Uğraşıyoruz işte 🤧
Zeliha_1 Bugun 33 haftalık olacağız konuşuyorum bisey anlatmaktan ziyade sevme sevgi kelimecikleri felan ama onlara tepki verince eriyorum🥹
Aselinannesi3 NM_mom Hıçkırık hanımla sürekli konuşuyorum. Çok çok iyi geliyor. Belirli müzikler var onları dinleniyorum. Belli ki seviyor tepki veriyor🧚♀️🌸
Helinozan gulagaci benimde esim çekiniyor ama her gece iyi geceler annecim diyorum sabahlri günaydın annecim karnimi okşuyorm ama ne yaziki esim gelince karnima dokunuyor kolay kolay tepki vermuo ben konusnca sesimi taniyor heralde atiyor anaya tekmeyi:)
Gizemkptn41 NM_mom özellikle vurduğunda analara vurulmaz diye sitemim çok 😂oda sağolsun daha çok vuruyor bol.bol salavat çekiyorum karnımı okşayıp 33+2 yiz rabbim sağ salim kucağımıza almayı nasip etsin
Ebru_cekin06 NM_mom bizde ara ara konuşuyoruz su doğum gününü 🤣🤣bi türlü anlasamadik ben diyorum 37 38 o daha var bekle 🤣🤣🤣tekmeynrn cevap veriyor gel oglum diyorum tekmeler yumruklar oyle suan 🤣
Eylmaz NM_mom bizde 12 haftalığız şuan arada şarkı dinlerken söylüyorum bide çikolata yerken anne sana ne yolluyor bak mutluş musun diyorum kendi kendime inşallah tekmeyle karşılık aldığımız günlerde gelir 😀