Zumraninannesi06 çok üzüldüm bu durumda olmanıza bunun tamamen psikolojik bi süreç olduğunu bilmelisiniz. Asla bırakılmayacak bi şey değil ben 19 yıl bi fiil 1 okey içtim günde oğluma hamileyken 4. Aydan sonra 1 dal içtim doğumdan sonra yine başladım ama bu hamileliğimde niyet esip tamamen kestim çinkü bırakamam diye düşünüyodum. Sabret Ya şu hayatta insanlar neler yaşıyor bu mu dert bırakırsın dene ama denemeden korkma bende aynı durumdaydım bıraktım hem vicdanen rahat edersin hem de kendini suçlamazsın. Bebeğine gelince yani bu bi şeye bağlanamaz sigara içtim bebeğim böyle oldu ya da içmedim astım oldu gibi bi durum. Bizim elimizden gelen tek şey dua ve sigarayı bırakmak olmalı. Yapabilirsin