Askan19 bakmayın aynı düşünceler içerisindeyiz ama kırıcı olmak istemedim hamile bi kadın sonuçta hepimiz çok hassasız. Ama dediklerinizde sonuna kadar haklısınız inanın öyle zor hamilelik geçirdim ki etrafımdaki insanlardan destek görmedim eşim adepte olamadı hamileliğime zor geldi bir hafta demeden çok büyük kavgalarımız oldu çok üzüldüğüm ağladığım zamanlar oldu hadi iç rahatlarsın biraz dediğim zamanlar bile oldu ama asla yakmadım bir de dedim ya eşimde çok fena içici hala bak kaç ay geçti bırakalı o balkonda içerken kokusu geldiğinde bile içesim geliyor. Böyle canımın çok çektiğini görenler yarın doğurur doğurmaz yakarsın bir tane diyorlar aslaaa diyorum ne anlamı kaldı bu seferde sütümle mi zehirlicem yavrumu , şifa diye zehir mi içiricem diyorum. Bazıları da iyi iyi bunca ay içmediysen bırakırsın artık diyorlar onlara daha içmemem için en az emzirme sürem de dahil en az bir buçuk yılım var ondan sonrası için bir şey diyemem belki başlarım ama emzirme bitmeden başlamam diyorum. Yani çok uzattım kusura bakma demeye çalıştığım dediğin gibi uyuşturucu esrar gibi bir şey değil sonuçta yıllarca içmiş olsan da bırakmak isteyince bırakıyorsun ki ramazan ayında 17-18 saat nasıl içmeden durabiliyoruz da sıradan bi günde yok yapamıyorum diyebiliyoruz inandırıcı gelmiyor işte 🤦🏻♀️