Zumraninannesi06 bende su an 13 haftalık hamileyim ve hamileliğimi 3,4 haftalıkken öğrendim. Ve öğrendiğim zaman direk sigarayı bıraktım. Çünkü ilki boş gebelikti bende. Ve gerçekten zor sahip olunuyor bebeğe.Liseden beri sigara içen biriydim yaşım 25. Direk kestim hiç nasıl bırakcam ben acaba demeden. Öncelik benim evladım. Benim keyfim çokta önemli değil ☺️ doğumdan sonra da olur. Belki de hiç başlamam. Canım evladını düşün şu an ona resmen sigara içiriyorsun farkında değilsin. Bence hamileyken biz bırakanlara odaklanarak içmemelisin. Bırakmışlar bende bırakabilirim de. İnşallah bırakabilirsin 🙏🏻