Yorumlara baktım da sağlıklı olmayı ne zannediyorsunuz merak ettim. Eli ayağı olması duyması görmesi falansa tamam ama otizm riskinin sigara içmeye bağlı olarak arttığını biliyorsunuz sanırım ya da kolik riskinin. Hiç kolik bebek gördünüz mü saatlerce ağlayan asla susmayan 4 saat aralıksız aglayani gördüm inanın o 4 saatte biri size yakıp verse dahi bebeğiniz o haldeyken içemezsiniz o sigarayı. Ya da otizmli çocukların annelerine sordunuz mu yaşadıkları sıkıntıyı çocuğu konuşsun sosyalleşsin diye okul okul gezdiklerini, bazı eğitimsiz eğitimcilerin bu çocukları dışlayıp annelerini üzdüklerini. Ya da hepsini geçin siz depresyon yaşayan 3 yaş altı bebek gördünüz mü bunun anne için ne anlama geldiğini biliyor musunuz ? doğmadan anneliği anlama imkanınız yok o yüzden bu kadar rahat birakamadim diyebiliyorsunuz.