Zumraninannesi06 merhaba canım ilk oncelikle rabbim bebegini bebeklerimizi sağlıkla kucağımiza almayı nasip etsin içmek tabiki doğru değil bende şuan 3.grbeligimi yaşıyorum ilk ikisinde hiç içmedim bunda da üç ay bulantılar dan sonra malesef ki başladım ama önceki kadar çok değil.kendine bu kadar stres yapman bebek ve senin için daha sakıncalı şimdiden psikolojimi bozma doğumdan sonra stresten dolayı daha fazla zarar görme.sadece şunu soylryebilirim ilk gebeligim de hamile kalmadan önce sigarayı bıraktım ve hiç içmedim içenin ysninda da durmadim ama bebeğim solunum sıkıntısı ile doğdu kuvez de kaldı.ikincidr de içmedim gayet saglikliydi çok şükür ama ben mahfoldum.bunda da bırakamadım malesef ama azalttım diyebilirim.kendine stres yaparsan sigarayı daha çok içersin.bu Kadar kahrederek kendini daha zorlu geçer gebeliğin.bu konuda bı destek al sigarayı da azaltmaya cslis derim canim.