Burcu350947 FtmKlc14 bel ayrılıyor sanki doktor progestan 3 çıkardı allahım sağlıkla kucağımaza lamayı nasip etsin hepimeze
Hnurkcmn Benimde 6+4 dün kalp atışını duyduk çok şükür,ama bişey soracağım yeni olduğu için ben sürekli gitmek ve emin olmak istiyorum doktorum kasıma kadar gerek yok gelmene dedi.Sizce ne yapmalıyım sizde de var mı aynı durum?
quneermoom Hnurkcmn beni de Ayda bir çağırıyor artık doğru söylemiş korkuyorsun bazen acaba gitmedim birşey oluyor mu diye dua edelim huzurlu uyuyalım işte tam 4 hafta oldu yarın gidiyorum ikili test için hakkımızda hayırlısı olsun inşallah canım benim 🤍🧿🙏🏻
Ozkanzynp 8+0 şükür kalp atışıni geçen hafta aldık Koku hassasiyeti mide kazinmasi ara ara kasik ağrılarım oluyor Bir de ayaklarım çok üşüyor 🤔
Aselnisa_16 excitedmom- ben 5 haftalıkken gittim vajinal ultrasonla baktılar ama belli belirsiz dedi ayın 12 sinde tekrar gidicem
busedemirts1 Sinemekee 5+1 de keseyi gördük bulantım az az vardı ama 6. Haftaya girince daha da arttı
Sinemekee busedemirts1 yaaa inşallah bende yarın görürüm yarın tam 6. Haftaya gidiyoruz kalp atışını duydunuz mu 🤩
Meltem-ayse21 Merhaba kızlar dün kahve rengi akıntı geldi test yaptım negatif çıktı hastalığıma da 1 hafta var acaba hamile olma şansım var mı
busedemirts1 Sinemekee Yok sadece keseyi gördük yarın tekrar kontrolüm var bakalım inşallah duyarız ☺️
Gzemyagz14 Dilaraaaaaa1 kahve rengi akıntı vardı kasıklarıma bıçak saplanır gibi agrı girioyodu ama 10 saniye falan sürüp kesilıyodu arkasından kahve rengi akıntı geldi gebelikte kahve rengi akıntı düşük tehdidi dedi hem progestan iğnesini ve hapını verdi geçti şükür 3 hafta boyunca yattım tuvalet yemek dışında kalkmadım sizde bi başka doktora gözükün derim
Meltem-ayse21 Gzemyagz14 benimde 1 haftadır kasık ağrılarım çok ama dün lekelenme oldu erken gebelik testi yaptım negatif çıktı yarn doktor için randevu aldım gidicem hastalığıma 1 hafta var çünkü
Gzemyagz14 Meltem-ayse21 benim kahverengi kanama 6 haftalık hamileyken oldu belki seninki yerleşmedir
Karadenizzz61 İki haftadır ultrasonda dört haftalık görünüyor normalde 6 haftalık olması şazımdı değerim artmış kahverengi lekelenmem var salı gününden beri. Doktor iki bin küsürlü değerde bebeğin kalp atışını ve bebeği görmem lazım ama kesen çok küçük dedi devam etmeyecek gebelik dedi bir bilgisi olan var mı
Zarefet Karadenizzz61 düşük olabilir gelişmemiş embriyo ondan olabilir bir hafta daha bekleyin tekrar doktora gidin kese buyuyebilir belli olmaz