Aselnisa_16 excitedmom- ben 5 haftalıkken gittim vajinal ultrasonla baktılar ama belli belirsiz dedi ayın 12 sinde tekrar gidicem
Babybaby12 Burcu350947 evet oluyor hatta bazen kasıklarım da sancı oluyor sanırım yerleşmeden kaynaklı
busedemirts1 Sinemekee Yok sadece keseyi gördük yarın tekrar kontrolüm var bakalım inşallah duyarız ☺️
quneermoom Hnurkcmn beni de Ayda bir çağırıyor artık doğru söylemiş korkuyorsun bazen acaba gitmedim birşey oluyor mu diye dua edelim huzurlu uyuyalım işte tam 4 hafta oldu yarın gidiyorum ikili test için hakkımızda hayırlısı olsun inşallah canım benim 🤍🧿🙏🏻
Hnurkcmn quneermoom Çok teşekkür ederim canım aynen benim sürekli öyle oluyor inşallah sağ salim kucağımıza alırız 🌸❤️
Emineo98 7+1 dryim bugun gittim doktora kesesi be yolk kesesini gördü kalp atşı için haftaya gel dedi sizde nasıl