mom1baby 9+6dayım 7. Haftadan beri şiddetli bulantılarım ve kusmalarım var. Hayattan hiç zevk alamıyorum bir an önce bu zor günler geçsin diye dua ediyorum sürekli. 9 ay çeken varmış rabbim herkese sağlık versin inşallah 12. Hafta da geçmeye başlayanlardan olurum😢 hiçbir şey yiyemiyorum her yediğimi çıkarıyorum öyle zor ki. Doktorum metpamid verdi çok iyi geliyor ama psikolojik olarak ilaç içmek çok yanlış düşüncesi var kafamda o yüzden içince hiç rahat etmiyorum😢😢
Burcu350947 mom1baby bulantı için bi hap var benim yengemde çok kusuyordu o iyi geldi demişti istersen öğrenebillirim
krdelen41 esra0606 ben şuan 20 haftalığım benimde 8-10 haftalar civarı kahverengi lekelenmem geliyordu 20 gün yattım hareket etmedim bide doktorum progestan fitil vermişti halada kullanıyorum
Mervetunc Betulisik 13+2 bu gün mide bulantılarım azaldı ama tiksintim devam ediyor galiba geçmeden devam edicek böyle
Suhedaclss Emineo98 bende 7+5 teyim akşam ilaç almasam sanki midem bulancak gibi oluyorum. Onun haricinde iyiyim. Pazartesi kalp atışını dinlemeye gideceğiz inşallah bu sefer duyarız
Brccnr Alya09 >! Damlaydemir0 !<bende 8+4 oldum mide bulantım var ama kusmam yok ama biraz kanamam oldugu sürekli yataktayım dinleniyorum zaten hiç halimde yok
FtmKlc14 Burcu350947 benim regl gecikmemden iki hafta önce başladı aşırı bı bel ağrısı hala var 6.haftaya girdim
Burcu350947 FtmKlc14 bel ayrılıyor sanki doktor progestan 3 çıkardı allahım sağlıkla kucağımaza lamayı nasip etsin hepimeze
busedemirts1 Sinemekee 5+1 de keseyi gördük bulantım az az vardı ama 6. Haftaya girince daha da arttı
Dilaraaaaaa1 Gzemyagz14 düşük tehtidini ne için dedi kanamanız mı oluyordu hangi şikayetleriniz vardı
Momm278 Emineo98 7+1 ikinci gebeliğim ara sıra kasık ağrısı dışında bır belirtim yok henüz doktora daha gtmedim 🙂
Gzemyagz14 Dilaraaaaaa1 kahve rengi akıntı vardı kasıklarıma bıçak saplanır gibi agrı girioyodu ama 10 saniye falan sürüp kesilıyodu arkasından kahve rengi akıntı geldi gebelikte kahve rengi akıntı düşük tehdidi dedi hem progestan iğnesini ve hapını verdi geçti şükür 3 hafta boyunca yattım tuvalet yemek dışında kalkmadım sizde bi başka doktora gözükün derim
Crescent96 7+5 haftalık hamileyim sürekli uyku hali, halsizlik, koku hassasiyeti 😒 ilk hamileliğim hiç böyle geçmiyordu.
Beyzazngn 3+6 henüz keseyi göremedik çok erken öğrendim dua edin lütfen 🥰 hepimize hayirli mutlu sağlıklı bir süreç nasip olsun alalim kucağımıza insallah