esra0606 Kızlar 10+0 oldum bende ama bugün ik kere kahverengi vajinal lekelenmem oldu sizce normal mi, olan var başka?
krdelen41 esra0606 ben şuan 20 haftalığım benimde 8-10 haftalar civarı kahverengi lekelenmem geliyordu 20 gün yattım hareket etmedim bide doktorum progestan fitil vermişti halada kullanıyorum
Sinemekee Emineo98 5+6 oldum ara ara giren kasık ağrım var 😢 yarın doktor kontrolü var inşallah keseyi görebiliriz 🤩
Alya09 5+4 den selamlar bel ağrısı ve kasık ağrısı var mükemmel halsizlik geceleri uynmaya başladım uyuyamıyorum neden acaba uykum var ama uyuyamıyorum bir sğa bşr sola dönüyorum rahatsızlık var gibi
MissC Alya09 bende de var ya gece aniden uyanıyorum sonra dönüp duruyorum bide bacaklarım kasılıyo sürekli engel olamıyorum
Brccnr Alya09 >! Damlaydemir0 !<bende 8+4 oldum mide bulantım var ama kusmam yok ama biraz kanamam oldugu sürekli yataktayım dinleniyorum zaten hiç halimde yok
Gizmo55 Emineo98 7+3 olduk halsizlik ara ara kasık ağrısı ve mide bulantısı oluyor canım sağlıkla gelsin bebişlerimizzz 🥰
Aselnisa_16 busedemirts1 sende benim gibi bir bezelye tanesine sahipsin desene ☺️bizde 6 haftalık tam
Rainy 7+2 olduk bugün 🤍🧸 geçen hafta kalp atışlarını duyduk 15gün sonrası için randevumuz var yeniden .Mide bulantılarım ve sürekli yorgunmuşum gibi bir hisse girdim onun dışında iyiyim 🙂
mami6 Emineo98 bende 7 hafta çok bulantı ve bel ağrısı var…ve gidip geliyor adet sancısı…bu ilk gebeliğin değil ama hiç bu kadar olmadım
quneermoom Emineo98 hala normal hayatına devam eden ben 10+5 bulantı mide yanması hiç bişe Allah’ım korusun 🤭😂🧿
ayseyilmazkoc 6+5 henüz kalp atışını duymadık, ptesi gidip guyacağız inşallah 😍 ara ara hafif mide bulantım ve aşırı kasık ağrım var 🥺
Sng_snr Ceymerve merhaba bende aşırı mide bulantısı ve halsizlik yaşıyorum doktorunuz bulantı için ne verdi acaba?