Seniii coook iyi anlıyorum canım çaba verdim verdim hsg bı çekindim tüplerim tikaliymis meğersem… ve seninle benzer yanımız bende tüp bebek merkezine yönlendirildim en son çare. Daha da güzeli hsg cekindigim ay gebe kaldım, doktorum korun bu ay bı daha ki ay dene demişti içimden demiştim ki ‘ zaten olmuyo neden korunayim’ diye düşündüm, tetonoz asilarimda olduğundan verilen antibiyotigide içmedim belki hamile kalırım diye öyle de oldu.. o ay ben gebe kaldım 🥺 Ama işin dürüstu gebe kalma düşüncesini kafamdan atmıştım çünkü hsg çekinme sebebim tüp hebek içindi zaten tüp bebek yaptiricam ben diyerek o stresin içinden çıktım.. İnşallah olacak inanıyorum miniğin gelecek sana 💝💝🌸🌸🌸