Canlarım Merhaba 🌸
2 senelik evliyim .
1,5 senedir çocuk istiyoruz .
Kaç farklı doktora gittim . Herşeyin iyi olduğunu stres yapmamam gerektiğini akışına bırakmam gerektiğini söylediler her zaman . Bende öyle yaptım . Tabi bu süreçte denemediğim kür , ilaç vs kalmadı . Kilolar aldım verdim . Ağladım sızladım gerçekten psikolojik olarak çok zor zamanlar geçirdim . Durduk yere içimden bir ses tekrar bi gitsem bakınsam diye fısıldadı iyi ki dinlemişim. Bu sefer özele değil devlet hastanesine göründüm . Kadın doğum doktoru direk tüp bebek merkezine yönlendirdi . Detaylı bakılmamı gerek görmüş. Adetin ikinci günü kan testi verdim herşey çok güzel her zaman ki gibi . Hsg için adet bitiminde 3.güne randevu aldım . Bugün yapıldı . Anestisi almadan yaptım adet sancısı gibi sancısı oldu ama dayanılamayacak gibi değildi . Ve öğrendim ki iki tarafım da tıkalıymış. İlaçla 4. Seferde tam anlamıyla açıldı . Tüplerimin tıkalı olduğunu duyduğumda başımdan aşağı kaynar sular döküldü. Tabi artık güzel sonucu da aldım açıldı çok şükür . En azından kafamda acaba kalmadı artık. Giden 1,5 seneme oldu . Hayırlısıyla artık gelsin Mucizem 👼🏻❣️ Rahim filmi çektirecek ama kararsız olan arkadaşlarım korkmayın inanın adet sancısı kadar oluyor ..🙏🏻