Biannebibebe Şuan 15 haftanın sonundayız geçen hafta öğrendim cinsiyetini ben çok güzel gösterdi oğlum 😍
SahrasMom311216 Ozbyt 17+6dayız bulantı ve kusmam kesildi çok şükür ama bu seferde göbüşün büyümeysiye karnım çok geriliyor ve ağrıyor. Şimdilik tek sıkıntım bu allah başka sıkıntı vermesin😄
Vildan8891 Ozbyt sanki bulantilarim arttı benim aynı yata yata geçiyor cinsiyet te gibi gibi diyor Dr bakalım hayırlısı 🙃
minigiminannesi03 Teyibe belkide 3 tane dusugum var ondan erken hissetmeye başladım bilmiyorum. Hatta annem bile şaşırmıştı 4 aylık olduğu için artık oynar diyorlar
Teyibe @minigiminannesi03 benim suan sat a gore 17+1 ama ultrasyonda 16+1 hissedilir bi hareket yok bugun hemsire bi hafta sonra artik hisedersindedi🤭
minigiminannesi03 Teyibe öğlenden beri kasiklarim sanki kopuyor oysa bir iş falan da yapmadım yerini mi genisletiyor napiyor bilmem ağrım bayaga suan uzanıyorum