Ozbyt 17+2 den merhaba 😊 geçirilmiş bir ameliyatım olduğu için sezaryen olacağım. Muhtemelen martın ilk haftasında bebeğime kavuşacağım 😊 Dr 2 kez kız dedi. Artık değişeceğine pek ihtimal vermiyorum 💕💕 çok şükür bulantı kusmam olmadan günlerim geçiyor ama bel ağrısı beni yoruyor.