16+2 den merhaba🤩🤩🥰🥰Şimdi yorumları okuyumca aklıma geldi,mide bulantılarım güçmiş diye🤣🤣🤣Ama iştahsızlik üst tavan yaptı,anca yiye bildiyim turşular,,limon,abur cubur şeyler..Kendim yaptığım hiç bir yemeyi yiyemiyorum🥺Cinsiyetimizi 2 doktor kız dedi,bakalım 18 haftada ne diyceklerr.