EsraveMasal2020 sizin hikayeniz de benimkine benziyor suni sancı çok zor evet ama onu kucağına verdikleri an tüm acılar diniyor iyi ki normal doğum yapmışım diyosun. Ben de 5 cm açıklıkta dayanamıyorum sezeryan mı olsa demiştim ama o kadar acı çekince Allah güç veriyor