Mrv_123_bg EsraveMasal2020 seni hatirladim canim Şengül hoca nin hastasisin deil mi😊 bende 8 Ağustos’ta sezaryen dogum yaptim. Nasilsin iyi misin suan🙏🏻
EsraveMasal2020 _anne_kuzusuu00 ilk doğumum canım kaç tane dikişim var bilmiyorum ama ağrı yapıyor arada bır oda tuzu biberi artık
_anne_kuzusuu00 EsraveMasal2020 evet saglıkla kavuşdun ya rabbim hayırla büyütmeyi nasip etsin darısı da bize olsun insallah öyle heycanla bekliyorum ki gelmesini 🙏🙏🐣☺️
HavvaSonmez03 EsraveMasal2020 Öncelikle Allah analı babalı büyütsün 😍 normal doğummu Sezeryan mı ? Çok merak ediyom çünkü ben şimdiden bi korku içerisindeyim ve doğumunuz nasıl geçti ❤️
Cileklipizza EsraveMasal2020 aslında kontrolum vardı onun için gelmiştim ben bebeğimin suyu azaldığı için yatış verdiler kendi sancilarim ne yaptıysam malesef gelmedi ondan ötürü suni sanciyla normal doğum yaptım kuzum HavvaSonmez03
EsraveMasal2020 HavvaSonmez03 suni sanciyla normal doğum yaptım kuzum zor geçti benimki ama değiyor inann
Kbr_Glr Zeynep_Alya03 ya en son muayenede banada bi parmak açıklık var dedi ama üstünden 2 gün geçti sancı vs yok 41 haftaya kadar bekleyebiliriz dedi suanda 40+2 doğumun gerçekleştimi merak ettim?
durumoms2 EsraveMasal2020 Allah analı babalı büyütsün inşallah canım 🙏 bende 40+2 suyum fazla olduğu için bugün suni sancı verilcek çok heyecanlıyım ☺️
Ysm0307 EsraveMasal2020 dikisliyken tuvalete gitmek nasıl oluyor en çok düşündüğüm şey bu benim normal doğum sonrasında