Kbr_Glr Zeynep_Alya03 ya en son muayenede banada bi parmak açıklık var dedi ama üstünden 2 gün geçti sancı vs yok 41 haftaya kadar bekleyebiliriz dedi suanda 40+2 doğumun gerçekleştimi merak ettim?
zhriscn EsraveMasal2020 ben de 40+1 im ve hiçbir belirtim yok bugün kontrole gideceğim ama hiç açılma var mı yok mu diye bakmadılar neye göre bakıyorlar? Bir de suni sancı hemen etki ediyor mu biraz korkuyorum açıkçası ondan
EsraveMasal2020 zhriscn benim suyum azaldığı için ve kendi sancım olmadığı için yatış verdiler kuzum suni sancinin direk dozunu arttirmazlar kuzum sonlara doğru yani doğuma yaklastigin zaman fazlalastirirlar ben 12 saat boyunca çektim yani
Efnanada EsraveMasal2020 39haftamiza girdik bizde bana da dün doktorum suyumuz biraz az 3 4 gün idare eder sancın olursa mutlaka gel dedi cumaya randevu verdi acaba sancim yok suni sancı nasıl oluyor ilk gebeliğim tecrubesizim çok can yakıyor mu ?
EsraveMasal2020 Efnanada kolay hiçbir şey yok malesef kuzum ama inan çektiğine değiyor ben bı ara pes ettim yapamam dedim ama Rabbim insana dayanma gücü veriyor emin ol
Zeynep_Alya03 Meyvem doktoru beklıyoruz canım kasılmalar ıyı sancı az dedı hemsıre doktor kendısı muayene yapacak galıba
zhriscn EsraveMasal2020 cumartesi isterseniz suni sancı ile başlatalım dedi doktor yoksa en son tarih 11 ekim