Bebiiii AyseOnurr sağlıkla gelsin minik. Şimdiden hazır demek kız isminiz bakalm cinsiyetiniz ne olucak
El123 Bebiiii ilk kızım Aybüke ay ısıgı gbı parlak temız yuzlu guzel kız Smdı hamıleyım eger kız olursa Defne olucak ınsallah anlamı cok hosumuza gttı temız ahlaklı iffetli kız demekmiş
[silindi] Bizim prenses de Allah nasip ederse adı gibi İnci gibi bir kız olur ismini İnci Eslem koycaz biz 🌼💕
Leyla1938 Bizde ipek Afra ile ipek Alya arasında kararsız kalmıştık artık karar verdik İpek Alya olucak 8.aydayim.ancak karar verdik😂
Guzelhayat Halimik-60 Hayır. Asiye annemizin ismi Hz Asiye Hz Musaya annelik etmiştir,firavunun karisi olduğu halde iman etmiştir ve Allahin Kuranda övdüğü kadinlardan biridir.O yuzden benim için degerlidir kizimin da oyle bir ahlakta olmasını isterim.Gulay da eşimin sevdigi güzel bir isimdir.Zaten annemiz babamız bir tane var. çocuklara Anne babanin ismini vermeyi anlamsız buluyorum.umarim aciklayici olmuştur.
duyguogretmen61 Deletedmom_37 Tasavvuftaki anlamına istinaden koyacağız. Yine de fikriniz için teşekkürler.