Ece__ Bebiiii sağlıkla kucağınıza alın inşallah :) Ben kızım olmadan beğendiğim isimleri yazayım size Asya İpek Defne Nil Eliz Ve kızımın ismi Aden :)
Guzelanne56 26 haftalık gebeyım oğlum oluyor adını Kayra koyacagım Allah nasip ederde bı kızım olursa arya ismini beğeniyorum Arya Ceylin Lina
Guzelhayat Leyla.Özlem Asiye,Leman, Gülay,Firuze,Nazenin benim aklimdakilar bunlar kendimde karar veremedim
Gzmklncc Bebiiii Buğlem Lina Aden Erva Aden İkra Not defterime yazmış olduğum isimler biraz daha vardı ama hatırlayamadım
Bebiiii Gzmklncc Aden erva da güzelmiş bu tarz isimler istiyorum zaten böyle herkeste olan isimlerden düşünmüyorum açıkçası
Gzmklncc Bebiiii bende kızım olursa diye notlara yazmıştım anlamlarına bakmıştım ama şimdi hatırlamıyorum 🌸
duyguogretmen61 Yeğenime Özüm Leya koyduk. Allah nasip ederse benim de kızım olacak İlim Bade. Onun dışında beğendiğim kız isimleri Asya, Bâlâ, Bilge, Gökçe.
miracyusufveberilmoms duyguogretmen61 bade isminin anlamı içki şarap demek çocuklarınıza anlamı güzel şeyler koyun