Benım gıttıgım hastane yenı zam geldı de muayene ucretı 290 oldu. 210 lıra ıle başlamıstık yıne de her gıttıgımde foto verdıler. Ilk baslarda sadece sıyah beyaz, 13 ten ıtıbaren hem renkli hem sıyah beyaz, sonraları sadece renklı verdıler. Renklı verın dıye bır talebımde olmadı. 3-4 tane verıyorlar genelde, bunlardan en guzelını evde buzdolabına asıyorum bırını annemlere dıgerını kayınvalıdemlere veriyorum.