hulyaca Yelizdiyebiri şimdi 32+5 im 30. Haftamda vermişti doktorum. Isparta’da özel bi hastaneye gidiyorum 🤗
Yelizdiyebiri hulyaca 🧿🧿🧿🌸🤗 Allahım size bağışlasın bal bunlar bal ne güzel bır duygudur bebeğinizi görebilmek🥹
hulyaca Yelizdiyebiri İlk kızım da ben de göremedim. Bu hamileliğim de yakalayabildik şükür 🥰 sen de görürsün inşallah canım bu şekilde 😍🌺
Bellacaio Yelizdiyebiri ben 12. Haftadan beri renkli alıyorum siyah beyaz dışında. Renkli hatta sanki fotoğraf baskısı gibi kağıdı kalın daha güzel. Yüzünü hep gösterdi ama bulanık dahi olsa verdi ben istemeden. Talep etsen belki verirler.
Yelizdiyebiri Bellacaio sanırım renkli cıktı olmuyormuş ama ultrason ekranında görebılıyomuşm talep edıcem ınsallah gorurm kuzum🌸
Yelizdiyebiri nazli-0628 bence benimde ben talep etmeden bu zamana kadar vermesı gerekırdı demekkı renklı cıktı vs yok şansızlık 😓 bende 350 tl olmuş muyane ucretım
Bellacaio Yelizdiyebiri yok canım çıktı da oluyor. Bak söyle veriyorlar. En en en kötü vermiyoda ekrandan çekersin🙂.
Pinar02 Yelizdiyebiri her gittigimde veriyor 7 haftadan itibaren herzaman aldim renkli cok belirgin cok guzel