Morning-star her muyanede gözlerim doluyor ve korkuyorum sağlığında bır sorun çıkarmı dıye o an resım sormayı unutuyorum oyzuden. Öyle hasretle bekledim kaç gece kaç gün kaç yıl ağladım bebeğimi beklerken.. Çocuğum olmuyor dıye ne kadar piskolojım altust olmuştu. Allah ısteyen bakabılcke herkese versın evlat baska bırsey canım Allah bebişlerimizi bır an once kucağımıza almayı nasıp eder ınsallah sağlıkla bırlıkte❤️🤗