Deletedmom_85
Polikistik over sendromum var yıllardır. Doktorum femara verdi ilk ay hamile kaldım ama 8haftalıkken kalbi durunca kürtaj oldum. Dr bu işacı 6kez kullanabileceğimi söyledi. Kürtajtan bir süre sonra tekrar başladım son ayda da hamile kalamadım. Ya tüp bebek ya da aşılama yaptıracaktım. Son yani 6kez femara deneyiminden sonraki ay bir baktım testim pozitif. Testteki amacım da yapıp adet söktürücü kullanmaktı. Çok şükür sağlıkla aldım kızımı kucağıma. Darısı sizin başınıza. Ek olarak şunu söyleyeyim ilaç kullanmazsam hiç düzenli adet görmeyen hatta bazen aylarca adet görmeyen biriyim