Ezel16 maalesef bizim olumsuz oldu canım Tüp bebek ile hamile kalabildim. Zaten sebepsiz infertilite tanısı varsa ve doğal yoldan hiçbir şekilde gebelik edemeyen, etmemiş kişilerde aşılama, femara klomen vs gibi ilaç tedavileri pek olumlu olmuyormus. yanılmıyorsam doktorum söylemişti.. çünkü bunlarda kısmen doğal gebelik gibi bir şey pek fark yok. Sadece pcos vs varsa ovulasyon olmuyorsa adetler gecikiyor yada duzensizce bu tarz kişilerde tutma oranı daha yüksek. Sizinde gönlünüzce olsun inşallah 🌺