Gulsum50 ay cnm Benim çok çok sagol burda ne güzel insanlar var böyle, bazı yorumları okuyunca inanamiyorsun, ama sizin gibilerinide görünce çok mutlu oluyorum demekki iyi kalbi insanlarda var diyorum.... Çok sagol cnm heyecanımı paylaştığın için 😚💕 Allahim Herseyin hayirlisini versin inşallah....