Arjin doktorum iyi güveniyorum, ama Nebileyim tuhaf gerçekten bunda, çoğu kişi derdi yaş ilerledikçe hamilelik değişik oluyor diye bende bunu destekleyebilirim gerçekten değişik, daha bilinçlisin, daha hazırsın ve daha sabirsizsin😂 ben kızlarimda küçük değildim ama demekki bilgisizdim hiç birseyi pek takmıyorum ama dediğim gibi bunda çok değişik hayirlisi insallah....