Nazife86 Gulsum50 ben Hannovere yakınim, Stuttgart bize uzak ama gitmiştim çok güzel ve sakin bi yer çok beğenmiştim.
Gulsum50 Nazife86 ay almanyada saat 5 bucuk oldu ögrenmissinizdir. Bizede söyleyin nerde kaldiniz 😄😄😄😄
Nazife86 Varol yok akşam 5de randevu🙈🙈🙈 delircem saatler geçmeyi bilmiyor evi altına üstüne getirdim temizlik yapcan diye😂
Nazife86 elifensarzeynep aynen öyle cnm Herseyin hayirlisini veren Rabbim bununda hayirlisini nasip etsin, ama işte biri olup da öteki olmayınca insanı öbürünüde tatmak istiyor ☺️
Nazife86 alisaorkhan hahaha ay yerim o minik meleği, Allahim sağlıcakla kucağına almayı nasip etsin cnm, hayirlisi neyse o olsun insallah...
Nazife86 Devran bencede.... Bende konuşuyorum arada ağzımdan oğlum çıkıyor eşim yandan yandan bakıp gülüyor, sonra diyor deme şöyle bilmeden üzülme diyor ama bilerek demiyorum ki ağzımdan çıkıyor işte...
Nazife86 Ozlmcgrci vallahi cnm o hiç belli olmuyor genellikle kız diyorlar öyle yapanlara, terbiyeli oluyormus🙄 ama benim bi kızım hep kapattı diğeride masallah ulu orta gösterdi hep 😂😂😂😂
Nazife86 Aysegulaybukeylul Amin cnm Amin benim ettiğim duada öyle bakalım Rabbım verdiği Hersey kabulumuz vardır bi bildiği
Laayla Ozlmcgrci kesin değil ama kızlar genelde öyle yapıyomuş çikolata yedin mi hareket ediyomuş çikolata yiyince😂
Ozlmcgrci Bana hep kız gibi geliyor çevremdekiler de senin kızın olacak diyolar oğlum var inşallah bitanede kizim olur rabbim o duyguyu da tattırır bana 🙏🙏 sımsıkı kapatmıştı bacaklarını kuzum doktor gösterdi bana bak bacakalrini kapatmış birşey görünmüyor diye
Lalelal Allah herkesin gönlüne göre versin inşallah benimde iki kızım var şimdi Allah nasip ederse oğlum olacak doktor %90 erkek dedi 16+5 günlük ❤️🤲
Zuleyhakaan Nazife86 bir oğlum var bende kız olsun diye ikinciyi yaptım ama 11. Haftada erkek dedi doktor🙄 erkekler daha çabuk belli edıyomuş cinsiyetini.