Yani böyle soylim burda asla duygu kasmıyorum zor bir hamilelik geçiriyorum düşük riskim vardı 3aya kadr çok dikkat ediyordum yani o günden sonra korkmaya başladım kaplı yiyecekler yemiyorum hep meyve sağlıklı şeyler tüketiyorum ilk defa bugün canım sakız çekti ve bı anda dalginligma geldi ve yutum korkutum Google yazdım ama her site aynı şeyi soylemdi bende zaten uygulma vardı kendime foruma giriş yaptım ve soru sordum ama alay konusu oldum ve okdr dalga geçiyorlar ki ve yazdım şeyi silmeye çalışıyorm ama olmuyor