Elif_celikk hanımefendi size şöyle söyleyeyim benim de ilk gebeliğim evet bazı şeyleri bilemeyebiliyoruz ama kendinizi sonrası için başka şekilde görmemeniz için söylüyorum mesela salam sucuk sosis çiğ yumurta aklıma gelenler bunlar bunlar bebeğe zararlı deniyor ve birçoğumuz yemiyoruz ama bir kere değil birçok kere de yiyen oluyor bir zararı olmuyor direk mideden bebeğe geçmeyeceği için tek seferlik yada 9 ay içerisinde birkaç kez olan şeylerden dolayı kendinizi suçlamayın bebekler zaten en yararlı olan şeyleri kendi bünyelerine çekiyorlar bu yüzden mesela annenin kalsiyum ve vitamin depoları boşalıyor magnezyum eksikliği ile ayaklarında sorunlar yaşıyorlar yada diş ağrısı çürümesi bundan dolayı oluyor baş ağrılarımız kanımızın düşmesi hep bebeğe giden faydalı şeylerin bizden eksilttikleri endişelenmeniz onun için daha zararlı bir durum evet bana da komik geldi kusura bakmayın hakkınızı helal edin riskli geçirdiğiniz için yazmışsınız endişelenmişsiniz ama bu endişenizi içinizden atmanız size daha yararlı olacaktır bebeğinize bu daha çok zarar verir