Elif_celikk bebek rahimde yaşar ağzından geçen seyler midene gider mide ayrı bir organdır bebek rahmi ayrı bir yerdir. Ağzından aldığın vitaminler besinler senin kanına karışır kanın yardımı ile bebeğin kanına karışır. Sakız kana karışmaz bebeğe de gitmez. Midenize gider orda karnınız ağrır ya da mideniz ağrır. Doğal dışkılama ile de çıkar gider. Umarım açıklayıcı olmuştur. Benim de ilk gebeliğim de abartmasak mı