annebebek7 bu benim ikinci gebeliğim oyuzden okadar gitmek istemiyorum geç gitmem daha iyi oluyor 😅 ilk gebeligimde İstanbul’da yaşıyorum eşimin memleketine taşındık diye okadar bilgim yok hastahane ve doktorda ilcedede her zaman doktor olmuyo benim için de daha iyi oluyo ilk gebeligimde özelee gttim özelde doğum yaptım Allah nasip ederse bu bebeğimi devlette düşünüyorum