DilekYasar Edaa2506 yaa bende 5+5 haftalık gebeyim bende de enfeksiyon çıktı neler yapıyorsunuz her sabah ilk idrarimi yaptıktan sonra kasiklarimda sancı oluyo
Edaa2506 DilekYasar kız hiç bişeyim yok ama idrar verince çıkıyo işte doktor monural verdi onu kullandım salı günü tekrar gel dedi yarın bida gitcem bakalım
ilkimbebee DilekYasar canım çok geçmiş olsun doktoruna kesinlikle danış ihmal etme çünkü enfeksiyon keseyi delebiliyormuş Allah korusun. Bol bol su içmen lazım
annebebek7 Krnn1 ayy bende sizin zamanınızda olmak istedim ya çok çabuk geçsin günler ☺ Allah kolaylık versin🥰
Brccnr annebebek7 ben 5.haftamda kesemi gördüm cumartesi günü 7 haftalık oldum o zaman hem bebegi hemde kalp atışlarını duydum şükürler olsun 🙏🏻
Mervvvve annebebek7 inşallah önemli olan o zaten ama insan korkuyor işte birşey yolunda değil mi acaba diye
2023mia BernaOmer Biz 10 ay kullandik, ilk birakmada hamile kaldim🤗 Allah isteyen herkese nasip etsin
BernaOmer 2023mia Amin canım herkes öyle diyo olmaz fln diye ağustosta bıraktık işte sekiz seneden sonra
Ersagununannesi 6+4 de propla bakıldığında hem gördük hemde kısacık duyduk 🤭🤭 şimdi 15+1 şükürler olsun rabbime allah kimsenin kucağını boş bırakmasın inşallah ❤️❤️❤️💙💎
Hilalrumturk annebebek7 7+5 im geçen hafta gördüm duymadım 9.haftada gitcem inşallah duyarım Bi sıkıntı olmazsa ❤️
BernaOmer Zmraemr Ya ne biliyim herkes aynı şeyi diyo bi kısım bi kısımda ne alaka diyo ağustosta bıraktık bizde teşekkürler amin