Zeynp123- zeynepmom34 bende 10+4 haftalığım 7. Haftada gittim 1 ay sonraya randevu verdi tekrardan 10 ekimde randevum. Kontrol amaçlı çağırmışlardır
Yeniannis_ Bende 6+3 üm perşembe günü randevumuz var Keseyi gördük, kalp atışı için perşembeyi bekliyorum Rahimin kenarında kücük kanama olmuş önceden diye dinleniyorum Sizde de öyle bi şey göründü mü ya Riskli bişey değil dedi ama merak ettim
betulebrar61 annebebek7 bu benim ikinci gebeliğim oyuzden okadar gitmek istemiyorum geç gitmem daha iyi oluyor 😅 ilk gebeligimde İstanbul’da yaşıyorum eşimin memleketine taşındık diye okadar bilgim yok hastahane ve doktorda ilcedede her zaman doktor olmuyo benim için de daha iyi oluyo ilk gebeligimde özelee gttim özelde doğum yaptım Allah nasip ederse bu bebeğimi devlette düşünüyorum
Eceaysezdmrr annebebek7 son adetime göre 8+3 ama geç döllenme şuan 6+5 günlük 6+2 de hem bebegı hem kalp atıslarını gördüm şükür 😇
Husna_vangin27 Dafebru Eceaysezdmrr Ay inşallah 7 haftalıkken gitmeyi düşünüyorum kalp atışınıda duymuş olurum keseyide görmüş olurum diye inşallah aynı gün doktor gösterir
Mhtpkts @Eceaysezdmrr geç döllenme olduğunu doktorunuz mu belirliyor acaba merak ediyorum da bu konuyu bana da demişlerdi ama sormadım doktora haftaya belli olur herhalde
Eceaysezdmrr Mhtpkts birinci kızımda kendisi söylemiş ti bunda geç demedi ama ilk gittidgimde 5+2 demişti bı gittimde uygulamaya göre 7+6 ydı bakalım bir dedi 6+2 günlük dedi bn anladım hemen geç döllenme oldugunu
munevver_frt annebebek7 6 haftalık hamileyim bugün doktora gittim ama halen duyulmadı ilk gebeliğimde duyulmuştu biraz tedirginim bu yüzden. Sizin kalp atışı duyuldu mu?
derya_tprkkrhsn07 munevver_frt korkmayın endişe edilecek bir durum yoktur bence belki de erken olduğu için olabilir
elvinimmm annebebek7 inşallah dinlersiniz benim doktorumda zaten cok kisa 4 sn kdar hemen dinletti kapattı bu ayin 17 sinde ikili test icin gidicem
Ersagununannesi annebebek7 ersagun aktuğ bebişimiz pek hevesliydi pipişkosunu göstermeye 12. haftada öğrendik teyzesi 🤭🤭🤭🤭
Yeniannis_ annebebek7 önemli birşey değil kanama durmuş zaten dedi ama dikkat et kanama vs gelir mi diye kontrol et dedi. Dinlen ağır kaldırma felan Kanama olursa eğer düşük olmasın diye ilaç veririm ama suan öyle riskli değil dedi Perşembe gitçem işte
annebebek7 Yeniannis_ iyi o zaman şükür tehlikeli bi durum yoksa sevindim 🙏 peki belirtisi oldu mu hic içteki kanamanın