Sadikee
Merhaba benimde kendi doktorum 10. ve 12. hafta kıza benzemiyor dedi henüz erken ama şimdiye kadar yanılmadım dedi. Cuma günü gittik 16. haftamda yanındaki çalışan doktor kesin kız dedi. Burdaki yazılanları okuyunca kafam karıştı. Yanılma oluyormu gerçekten? (Bu arada kendi doktorum Çiğdem Güler)😃