Sadikee Zln2152 şu an 28. Haftayı bitirmek üzereyiz o arada 2 farklı doktora daha gittim onlarda kız dediler yani şu an için bir kızım daha oluyor 🌸😊😊
THale Bana devlet hastanesinde ve özelde 9-13 haftalarımda erkeğe benziyor dendi ama sonra farklı bir özele gittim orada 16 haftamda kız dendi şuanda özel de devlet de kız diyor . Haftamız 23
Eluf irem01 banada 2 defa kıza benziyor dedi bidefda kiz dedi 14hafta 16..haftaya detaya gircem degisrmi ki
Yaseminki Benimki bağdaş kuruyor göstermiyor 🤭 15 olduk 17 de gidecegiz hayirlisi ile insallah o zaman gösterir 🤭 Acildeki doktor kıza benziyor demisti coookk önce bakalim hayirlisi🤗
bendiyebiriii 199319 sanırım 15-16 gibi erkeğe benziyor dedi. 18de öğrendim. Sonra detaylıyı bekledim yine de kesin artık şükür
uyanancirkiin melikessuuu 12. Hafta kız tahmininde bulundu. 16da erkeğe benziyor dedi. Detaylı ultrasonda erkek olduğu kesinleşti 🤣