BirFeyzaBirBebek -MinikveAnnesi- 40 hafta olduk. Son 2 inşallah. Çarşamba günü doktora beni dogurtun artık dicem 😅
Fadimk -MinikveAnnesi- bu ben sancılar arttı birden kesildi nişanım da geldi iki gün oldu ama beklemedeyim zor gerçekten de geçmiyor 😳
masalimsii -MinikveAnnesi- bende tam sizinle aynı günüm. Ağrılarınız vs var mı? Yada ne gibi şikayetler var
-MinikveAnnesi- masalimsii baskı var baya bı alt tarafıma iğne bıçak saplanır gibi oluyor kasıklarımda belimde ağrı oluyor ve biraz yorulunca hemen sırtım çok ağrıyor sizde ?
masalimsii -MinikveAnnesi- bende tam sizinle aynı günüm. Ağrılarınız vs var mı? Yada ne gibi şikayetler var
Nurcan__ Sanırım bende doğuruyorum 🥺 sabah hafif kanlı akıntım geldi, adet sancısı gibi sancım var. Dua edin süreci en kolay şekilde atlatıp evime döneyim 😢
Liya-Lale 38+5 yalanci sancilar Surekli yokluyor ama devami yok. Dun randevum vardi ntsde sanci cikti ama acilmam yok malesef. Bekliyoruz sabirsizlikla