Damla1995 -MinikveAnnesi- 1 hfta sonraya kontrolum var canm o zaman belli olur 2 hfta once gttim en son 3 hfta snra tekrar geliyosun dedi 1 hfta kaldi. Buyuk ihtimalle sokar gibime geliyor.
Nurcan__ -MinikveAnnesi- son 5. Geçen hafta nst de çıkan sancı cuma günü puf yok olmuştu 😢 ne olucak böyle ne zaman gelecek bu bebeler
-MinikveAnnesi- Nurcan__ ahh ah nst de sürekli sancım çıkıyor 1 cm açıklık var ama hicbirsey ilerlemiyor 🥺
Nurcan__ -MinikveAnnesi- hayırlısıyla doğururuz inşallah 🤲 stres bitirdi beni, birde kızım var 2 buçuk yaşında tahammülüm sabrım kalmıyor hiç 😔
-MinikveAnnesi- Nurcan__ Amin inşallah 🌸 senin için hem hamilelik hem kızın küçük olduğu için zor benim içinde tecrübesizlik ilk olması ne zaman ne olacağını bilememek zor 🥺
Meyvem -MinikveAnnesi- bende de soj 7 gün 39+0 ve karpuz olmuş bebişim ama beni bi telaş sardı ne zaman doğacak nasıl olacak diye heyecan korku mutluluk karma karışık duygular