- Haftamın içindeyim ben de, bekleme modundan çıkamıyorum. Her sancıyı sızıyı doğum habercisi sanıyorum. Sürekli tetikte olmak beklemek, günümün tek işi bu oldu. Beklemek. Bereketsiz gün gibi geliyor.
Sabırsızlık çok kötü. Hayırla sağlıkla zamanlı gelsinler inşallah.