Ece56 amin inşallah 🙏🏻 yok trombofili paneli pıhtılaşma testini sadece ben yaptım
Periferik kandan kromozom analizi eşimle ben ikimiz yaptık
Sonra adetimin 3. Günü hormon testi yaptım
Döngümün 21. Günü de progesteron testi yaptım
Hepsi güzel çıktı sadece trombofili paneli pıhtı testimde 4 gende pıhtılaşmam çıktı onun içinde coraspine başlattı dr bi de multivitamin adı ragnar kullandığım ay gebe kaldım🙏🏻
Hı eşimde spermogram verdi o da temiz çıktı 🙏🏻