Lionmother aynı şeyleri yaşıyoruz. 2 Tane düşüğüm var. Bende takk diye gebe kalamayanlardanım. Düşükten 1 sene sonra gebe kaldım, kafadan çıkarma veya relax olma olayı varda onda herkes haklı, hiç beklemediğim anlarda gebelik öğrendim. Sizinde sanırım sorun yok 1 kerede olmuş diye düşün demekki sorun yok, iş psikolojiye kaldı. Çünkü aynı şeyleri yaşıyoruz 6 aydır korunmuyorum bende. Yumurtlama değerlendiriyorum, nasip diyeceğiz.
Size tek tavsiyem ilk düştüğünde doktor test verme Araştırma normal denildi ve , bende tamam dedim.
2.dusukten yani 1 sene sonra korunmasız tekrar gebe kaldım, kalbi attı ve durdu. Meğer kan pıhtılaşması varmış testte yeni öğrendik.size tavsiye 2 düşük yaptım deyip en azından önlem alınması 😊 Kan sulandirici vs. Kullanacag eğer nasip olursa tekrar.
Umarım aynı acıları yaşamayız, stres yok relax💜🎈
Karıncaya can veren, Rabbım bizede veriri bir evlat😌